Wśród szkoleń na poziomie podstawowym, które przeprowadzam w sezonie 2014/2015 są między innymi:
Marketing internetowy – pozycjonowanie (SEO) i reklama AdWords
Cel marketingu w Internecie – jaki jest dla Ciebie?
Jakie są dostępne dla każdego metody marketingu online?
Popraw swoją stronę internetową łatwo i szybko (optymalizacja, SEO)
Pozycjonowanie strony internetowej – zrób to samodzielnie!
Reklama w wyszukiwarkach internetowych – dostępne metody
Google AdWords – załóż konto i przygotuj pierwszą kampanię reklamową
Następne kroki – praktyczny przewodnik rozwoju w dziedzinie marketingu internetowego
Marketing internetowy – prowadzenie profilu w mediach społecznościowych (Facebook i inne)
Czym są social media / media społecznościowe?
Twoje cele biznesowe a obecność w social media
Różnice między kontem prywatnym a profilem firmowym
Zakładamy profil firmy na Facebooku
Prowadzenie fanpage’a na Facebooku, Google+, Twitter
Najlepsze praktyki w angażowaniu potencjalnych klientów w mediach społecznościowych
Następne kroki – praktyczny przewodnik rozwoju w social media
Informatyka w zarządzaniu – dobierz oprogramowanie odpowiednie dla swojej firmy!
Cele biznesowe Twojej firmy a dobór oprogramowania
Czynniki ważne w wyborze idealnego programu
Model wdrożenia – instalacja lub „chmura” (cloud)
Systemy informatyczne do kluczowej działalnoścu (strategia, zarządzanie projektami i innowacjami, bezpieczeństwo danych)
Systemy IT dla działu produkcji, magazynu i logistyki
Systemy IT w handlu i usługach, marketingu oraz sprzedaży
Systemy finansowe – księgowość, windykacja, operacje bankowe, nieruchomości
Informatyka w dziale kadr – HR miękki (rekrutacja, bonusy, imprezy firmowe) i twardy (payroll), zarządzanie wiedzą
SIZ (informacja zarządcza), czyli raportowanie, big data oraz data mining
Oprogramowanie dla młodych firm w modelu cloud – konkretne przykłady zastosowań (wystawianie faktur, praca w grupie, pakiety biurowe za darmo…)
Serdecznie zapraszam do kontaktu i doprecyzowania tematyki oraz zawartości szkoleń.